FAQ
Veelgestelde vragen
Kan ik een catalogus aanvragen?
Ja, dat kan zeker! Schrijf je in via de website en ontvang ook de laatste nieuwsjes via onze nieuwsbrief of stuur een mailtje naar info@quicksafe.be om je catalogus aan te vragen.
Kan ik als particulier bestellen?
Ja hoor, geen probleem!
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, verzoeken wij u ons een mail te sturen naar info@quicksafe.be of even te bellen naar +32 11 765 065.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Bel +32 11 765 065 of mail ons even info@quicksafe.be
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wij hebben de volgende betaalmethoden:
-Mastercard
-Visa
-Overschrijving voorafbetaling
-Bancontact
-PayPal
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd is meestal 2-3 werkdagen. Dit is een indicatie van de levertijd als deze op voorraad is. In uitzonderlijke gevallen zijn producten niet op voorraad en kan de levertijd langer zijn. Als dit het geval is krijgt u van ons bericht daarover.
Verzendwijze
Quicksafe werkt met verschillende vervoerders zoals GLS, DPD & TNT. De vervoerders bezorgen alleen op werkdagen (maandag t/m vrijdag). Indien u een zware of grote bestelling heeft, dient u zelf thuis te zijn om de goederen aan te nemen. Indien u niet altijd aanwezig kan zijn, is het verstandig om een alternatief aflever adres aan ons door te geven. Het komt namelijk regelmatig voor dat de vervoerder per vrachtwagen uw bestelling komt brengen en niet met een lokale transporteur.
Hoe kan ik een product retourneren?
Voor uw recht tot herroeping/omruiling of terugsturen neem een kijkje op volgende pagina : https://www.quicksafe.be/omruilen & terugsturen
Wat is het retouradres?
Quicksafe (Bo-Construct bvba)
T.a.v. Retourafdeling
Bergstraat 4
3891 Borlo
België
Kan ik eerst een offerte aanvragen?
Mail :
peggy@quicksafe.be of
info@quicksafe.be
Telefoon Peggy :
+32 476 224 126